2015 m. kovo 17 d., antradienis

Elektroninės paslaugos

1. Kokie yra elektroninių paslaugų modeliai?
2. Kelių lygių yra elektroninės paslaugos?
3. Kada galima naudotis elektroninėmis paslaugomis?
4. Koks yra svarbiausias elektroninių paslaugų aspektas?
5. Kokias funkcijas atlieka trečiasis lygis, pagal elektroninių paslaugų klasifikaciją?
6. Ar Lietuvoje yra viešųjų el. paslaugų?
7. Kodėl verta naudotis e-paslaugomis?
8. Kas yra El.valdžia ?
9. Kaip vadinamos paslaugos, kurios yra teikiamos naudojantis šiuolaikinėmis elektroninio ryšio priemonėmis?
10. Kokios elektroninės paslaugos dėka kokybiškiau ir efektyviau teikiamos paslaugos ir informacija visuomenei?
11. Kuriuo paros metu galime naudotis elektroninės prekybos paslaugomis?
12. Ką apima elektroninė prekyba?
13. Koks pagrindinis elektroninių paslaugų privalumas?
14. Koks pagrindinis elektroninės prekybos trūkumas?
15. Kokia pagrindinė elektroninio ir popierinio dienyno funkcija?
16. Ar galima rinkimų metu balsuoti už norimą kandidatą internetu?

Atsakymai

1. Informacijos viešinimas,Sąveika, Apsaugotos informacijos transakcijos,Informacijos dalinimasis tarp institucijų ir t.t.
2. Elektroninės paslaugos yra 5 lygių.
3. Naudotis elektroninėmis paslaugomis, galima kurių gavimui būtina pateikti asmens/įmonės duomenis, gali tik užsiregistravę (arba autorizuoto sistemos administratoriaus užregistruoti) vartotojai, prisijungę prie sistemos savo vartotojo vardu ir slaptažodžiu.
4.
5. Paslaugos teikėjas – organizacija, kuri reikia ir kuriai adresuota paslauga.
6. Yra.
7. Žinoma verta,nes vartotojas gali peržiūrėti paslaugos gavimo aprašymą, kitą su paslauga susijusią informaciją, elektronines formas (prašymus, pažymas, kitus elektroninius dokumentus).
8. Elektroninė valdžia– valstybės ir savivaldos institucijų reguliuojamas visuomenės santykių plėtros reiškinys, kurio tikslas – didinti vykdomosios valdžios sprendimų priėmimo skaidrumą, kokybiškiau ir efektyviau teikti visuomenei, verslo subjektams ir institucijoms viešąsias paslaugas ir informaciją, naudoti tam tikras informacinių technologijų teikiamas galimybes. Elektroninė valdžia - tai galimybė per internetą ar kitokiu nuotoliniu būdu apmokėti už komunalines paslaugas, užsisakyti reikalingas pažymas, pateikti užklausimus ir gauti į juos atsakymus, per rinkimus balsuoti už norimą kandidatą ir t. t. Kitaip sakant ten, kur tiesiogiai nėra būtina susitikti su valdininku, žmogus turės galimybę sutvarkyti savo reikalus nuotoliniu būdu.
9. Elektroninės paslaugos.
10. Elektroninės valdžios.
11. Visa para, 7 dienas per savaite.
12. Palengvina kliento prieigą prie norimų prekių ar paslaugų.
Sudaro sąlygas įvairesniam prekių ir paslaugų pateikimui klientui.
Didina prekybos apimtis, kadangi klientas lengviau randa norimas prekes ir paslaugas.
Suteikia klientui galimybę užsisakyti norimas prekes visą parą.13. Elektroninių paslaugų sistema skirta gyventojams, verslo atstovams, kitoms vartotojų tikslinėms grupėms, kurioms gali būti teikiamos viešojo administravimo subjektų elektroninės paslaugos.
14. Problematiška apsaugoti paslaugų pateikimo priemonių saugumą.
E–prekybai reikalingas tiek tiekėjo, tiek kliento kompiuterinis išprusimas.
15. Saugoti informaciją apie mokinius,jų mokymasi.
16. Taip galima.

1 komentaras:

  1. Naudingas straipsnis ir įdomus atsakymai. Čia elektroninės paslaugos tas pats kas IT paslaugos ?

    AtsakytiPanaikinti